Ми дуже стараємося давати нашим клієнтам не просто взуття, а і впевненість в тому що ви отримаєте продукт який буде не тільки зручним та стильним, а ще й надійним і довговічним. Тому надаємо гарантію на усе взуття Horton – 6 місяців. Якщо у вас виникла якась проблема - скажіть нам про це і ми обов’язково виправимо ситуацію, а ваша інформація допоможе нам зробити продукт ще кращим!
Для цього напишіть нам в інстаграм (@horton_ua) або зателефонуйте - 0508006515.
Гарантійні зобов’язання:
1. Приймаємо претензії щодо якості взуття за наявності товарного чеку на це взуття або за номером телефону, який вказували при замовленні (в такому випадку чек не потрібен) , протягом 180 календарних днів з дати продажу із зазначенням конкретних дефектів.
2. Варіанти вирішення гарантійного дефекту:
- ремонт
- обмін на нову пару цієї моделі або ж іншої, якщо даної моделі не буде в наявності (звичайно, нову модель виберете самі, якщо вона буде дешевша, то ми повернемо різницю і навпаки, якщо дорожча - потрібно буде доплатити різницю. Після надання вами усієї потрібної інформації щодо дефекту, наш спеціаліст визначить який із трьох варіантів вирішення можемо вам запропонувати.
3. Дефекти взуття, які можуть бути усунені нами без зниження(!) його споживчих властивостей (відклейка декоративного ранту, розрив нитки на прошивній підошві, відрив фурнітури, поломка замків-блискавок, відставання набійки, відклеювання підошви та ін.) не є підставою для повернення коштів та обміну. Такі дефекти ми усуваємо шляхом ремонту.
4. Претензії щодо якості не приймаються:
- на взуття з пошкодженнями, що виникли внаслідок його фізичного зношування
- якщо взуття пралось/замочувалось у воді або оброблялось хімічними засобами та шампунями не призначеними для взуття.
- якщо взуття уцінене у зв’язку з частковою втратою якості чи очевидними дефектами, на які було вказано продавцем при покупці - якщо наявні механічні або хімічні пошкодження
У будь-якому випадку, ви завжди можете звернутись до нас і ми підкажемо, як вирішити вашу проблему із взуттям)